درب های سکشنال

توضیحات برای عکس ثبت نشده

درب سکشنال از چند پَنِل هرکدام به ارتفاع ۴۸ سانتیمتر و ضخامت ۴ یا ۶ سانتیمتر تشکیل شده است که درون این پَنِلها با فوم پلیاورتان فشرده پر شده است که این مهم باعث تبدیل شدن این درب به عایق کامل صوت و حرارت می شود. ارتفاع بازشو این دربها بین ۲۲۰ سانتیمتر تا ۲۴۰ سانتیمتر بسته به نیاز مشتری متغیر می باشد.
رض پَنِل با توجه به متغیر بودن ورودی ها در اندازه های مختلف موجود می باشد. حرکت این دربها به صورت ۹۰ درجه از حالت افقی به حالت عمودی بوده که این زاویه حرکت،کمترین فضا را اشغال می کند و حرکتی کاملاً بیصدا را به ارمغان می آورد. نمای این دربها از جنس ورق فولادی دو جداره دارای پوشش رنگ الکترواستاتیک در رنگها و طرحهای مختلف می باشد. پر طرفدارترین رنگهای مورد استفاده سفید، کرم و طرح چوب می باشد که با انواع نماهای مدرن و کلاسیک سازگار است.


توضیحات برای عکس ثبت نشده

ویژگی ها:

 دارای سنسور حرکتی و چشم مادون قرمز جهت کنترل و کاهش سرعت در برخورد با موانع قابلیت مجهز شدن به سیستم برخورد با مانع (Anticrash) ضد نفوذ بمنظور جلوگیری از ورود سارقین مقاومت پَنِل و یراق آلات در برابر فرسایش و انواع آب و هوا امکان نصب درب نفر رو و پنجره در داخل درب سکشنال زیبایی ظاهری متفاوت و هماهنگ با نما باطیف رنگ گسترده حرکت بیصدا و عایق بودن به دلیل استفاده از پنلهای فومدارسرعت بالا و تردد نامحدود ساده ترین سیستم خلاص کن دستی

توضیحات برای عکس ثبت نشده

مزایای درب سکشنال

 نسبت به دیگر دربهای اتوماتیک درب زیر سقفی یا به عبارت دیگر سکشنال که از قدیم در دربهای پارکینگی بیشتر استفاده می شد، امروزه در تست های صنعتی هم مورد استفاده قرار گرفته و استقبال زیادی از آنها شده که مزایای منحصر به فرد آن این امکان را داده است . اولین مزایای برگزیده درب اتوماتیک سکشنال یا زیر سقفی استفاده بهینه از حداکثر فضای داخل پارکینگ می باشد، چون که این سیستم کلیه پنلهای درب به صورت اتوماتیک به زیر سقف پارکینگ می رود و حداکثر فضای که درب سکشنال اشغال می کند ۱۵ سانتی متر می باشد، این باعث می شود بیشترین فضا مفید را هم از نظر طول و هم از نظر ارتفاع در پارکینگ ایجاد کند.
یکی دیگر از مزایای بارز درب اتوماتیک زیر سقفی ایجاد امنیت بسیار بالا می باشد پنلهای فولادی ۴۰ سانت تا ۵۵ سانت که با ورق ۵۰/۰ میلی متری و عایق ۳ سانتی فوم پولی اورتان پوشانده شده باعث می شود یک درب ضد حریق، ضد ضربه، ضد برش، برای پارکینگ ایجاد کند.


انواع درب سکشنال

 درب های سکشنال(زیر سقفی) انواع گوناگون دارند که بسته به موقعیت و نوع کاربرد درب، متفاوت می باشد(مسکونی،صنعتی،آتش نشانی و …) درب سکشنال مسکونی نصب درب سکشنال مسکونی به دو صورت انجام می شود: ۹۰ درجه زاویه دار (مناسب برای پارکینگ های رمپ دار) موتورهای درب سکشنال مسکونی به صورت کشنده می باشد. پنل های درب سکشنال مسکونی از تنوع بالایی برخوردار است (کتیبه دار،۳شیار،قاب دار و …) و قابلیت ایجاد پنجره و درب نفر رو درون پنل ها را دارا می باشد.
درب سکشنال صنعتی
درب های سکشنال صنعتی به درب هایی گفته می شوند که برای درب ورودی کارخانجات و سوله ها استفاده می شوند و ابعاد آنها بزرگ و تردد آنها بالا و نامحدود می باشند. درب صنعتی را بسته به شرایط و فضای موجود می توان به سه روش نصب کرد: ۹۰ درجه زاویه دار گیوتینی(عمود باز شو) موتور درب صنعتی معمولا به صورت ساید گیربکسی (به علت ابعاد و تردد بالا) نصب می شود. پنل های درب سکشنال از تنوع رنگی زیادی برخوردار است و دارای این قابلیت می باشد که درون پنل ها پنجره و درب نفر رو، تعبیه شود.

توضیحات برای عکس ثبت نشده

مقایسه درب سکشنال (درب زیر سقفی) و کرکره ای (رول آپ)

  • زیبایی منحصر به فرد درب سکشنال و انطباق با نمای ساختمان در مقایسه با درب کرکره ای
  • استهلاک بسیار پایین درب سکشنال نسبت به درب رول آپ و در نتیجه بی صدا بودن و خدمات بسیار کم ( به علت کمترین اصطکاک و تماس قطعات مکانیکی با هم )
  • ثبات رنگ بالا در درب های سکشنال در مقایسه با درب کرکره ای یا رول آپ امنیت بالای درب سکشنال (درب سکشنال دارای سیستم قفل موتور و فنر می باشد که در هنگام بسته بودن، از بالا رفتن مکانیکی درب با دیلم و غیره جلو گیری می کند، در صورتی که درب کرکره ای از مقاومت کمتری نسبت به درب سکشنال برخوردار می باشد )
  • درب های سکشنال نسبت به درب های کرکره ای فضای بسیار کمتری از ارتفاع را میگیرند (درب سکشنال ۲۰تا ۲۵ سانتیمتر درب کرکره ای ۳۰ تا ۴۰ سانتی متر )
  • درب های سکشنال در هنگام قطع برق بسیار ساده و سریع به حالت دستی در می آیند و خلاص می شوند. درب کرکره ای با هندل خلاص می شود که باز و بسته شدن آن در مقایسه با درب سکشنال مستلزم زمان و انرژی بیشتری می باشد.
  • عایق بندی و جلو گیری از برودت هوا و صوت در دربهای سکشنال به علت دارا بودن لاستیک های درزگیر سیلیکونی در انتهای پنل که تمامی درزها را می پوشاند و استفاده از مواد پلی اورتان در داخل پنل ها که این درب را آکوستیک می سازد.
  • قابلیت ایجاد پنجره و درب نفر رو در داخل درب های سکشنال که این امکان در درب های کرکره ای( رول آپ )وجود ندارد.